piątek, 5 września 2014

Jak uprawiać z psem Jogging?

Hejka! Jak tam Wam się zaczął rok szkolny? Mi całkiem, całkiem :)
Dobra, do rzeczy, zaczęłam biegać i zabieram czasem moją sunie :)
Jak widać spodobało jej się to bo to dla niej troszkę ruchu a moja sunia to Nowofundland, rasa niezbyt ruchliwa i trzeba o to dbać by miała codziennie spacerek :)
Dobra, teraz mam pytanko, zabieracie ze sobą psa na bieganie? :)
Jeśli tak to dam Wam wskazówkę jak najlepiej biegać z pieskiem na smyczy :)
To proste :)

Więc tak :
Najlepiej aby sobie i pieskowi nie przeszkadzać zwisającą smyczą zwiń ją do długości jednego metra aby lekko, ale serio lekko wisiała. Gdy już to zrobicie możecie zacząć biec, gdy już zaczniecie biegać a psiaczek zacznie się do Ciebie przesuwać wyciągnij rękę nad psa aby mu pokazać, że nie może być tak blisko ze względu na bezpieczeństwo i wygodę, oczywiście trzeba pamiętać o tym aby pies dotrzymywał kroku :)
Okej, gdy pies to zrobi a Ty się zatrzymasz aby się napić czy coś dajcie pochwałę, nie musi to być smakołyk a normalna pochwała łagodnym głosem "Grzeczny psiaczek" i trzeba pogłaskać :)
Potem kontynuujcie i róbcie ciągle tak samo :)

Troszkę to pewnie potrwa ale efekty są świetne :)
Jakbyś mógł to daj komentarz z oceną tego poradnika :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz